Τετάρτη, 29 Μαΐου 2013

Γιαδικιάρογλου

-Δεν ξέρω...δεν πρόσεχα δλδ. Εγώ εκείνη την ώρα μιλούσα με τη Γιαδικιάρογλου. Ε? Δε μιλάγαμε?
 -Βέβαια, βέβαια μιλάγαμε!
-Και ξαφνικά είδα την Παπασταύρου να τσακώνεται με την Αλεξίου. Δεν ξέρω
-Εσύ Γιαδικιάρογλου?
-Εγώ...τώρα δεν σας είπε η Ξανθοπούλου? Μιλούσαμε. Δεν είδαμε τίποτα. Είδαμε? Τίποτα. Δεν είδαμε
-Εσύ Πολυχρονοπούλου?
-Ορίστε? Κι εγώ δεν πρόσεξα κύριε καθηγητά. Εκείνη την ώρα πρόσεχα την Ξανθοπούλου που μιλούσε με τη Γιαδικιάρογλου. Έτσι κορίτσια?
-Ναι. Μας πρόσεχε, ναι. Αυτό.
-Ούτε κι εσύ πρόσεξες Λαζάρου?
-Ούτε κι εγώ κύριε καθηγητά. Εγώ πρόσεχα την Πολυχρονοπούλου που πρόσεχε την Ξανθοπούλου που μίλαγε με τη Γιαδικιάρογλου….


Εάν αυτή είναι η αντιπροσωπευτικότερη σκηνή του ελληνικού κινηματογράφου που αποδεικνύει πως αυτή η χώρα δεν τρέφει δωσίλογους, ερμηνευόμενη αντιστρόφως δεικνύει και αποδεικνύει πως από καταβολής η ίδια χώρα πάσχει από την ασθένεια που λέγεται «Μετάθεση Ευθυνών»! Η αποποίηση πάσης ευθύνης σχετικά με όσα βλέπουμε, με όσα ξέρουμε, με όσα γίνονται ή καλύτερα με όσα κάνουμε είναι ένα ίδιον που φέρει σχεδόν ο καθένας μας ατομικά και σχεδόν εξ ολοκλήρου το έθνος μας συλλογικά. Για καθετί που γίνεται ή που κάνουμε συνήθως αγνοούμε το υποκείμενο των ενεργειών ή προσποιούμαστε πως το αγνοούμε ή συνήθως το θέλουμε να υπάρχει σε μία τροχιά φυγόκεντρης δύναμης που διαγράφεται έξω αλλά γύρω από το Εγώ μας. Η ανάληψη ευθυνών, είναι παραπλήσιας φύσης με την ανάληψη πρωτοβουλιών. Μόνο που η δεύτερη έχει όρο αναφοράς την πράξη πριν αυτή λάβει χώρα, ενώ η πρώτη τον απολογισμό της πράξης μετά την πραγμάτωσή της. Κοινός παρονομαστής είναι πάντοτε η έλλειψη συμμετοχής και η απλή παρατήρηση -η αδιαφορία- σε ό,τι έχει να κάνει με την αμεσότητα που ενδεχόμενα συνδέει το Εγώ μας με αυτό που διαδραματίζεται γύρω μας. Εν ολίγοις η Γιαδικιάρογλου δε συνδέεται πάντοτε με το τακτ ή την διακριτικότητα που πρέπει να φέρει κάθε άνθρωπος όταν συμβαίνουν πράματα και θάματα στη ζωή του Άλλου παρά μόνο εάν δει κανείς απομονωμένη τη σκηνή αυτή του ελληνικού κινηματογράφου από το υπόλοιπο φιλμ! Η Γιαδικιάρογλου και η κάθε Γιαδικιάρογλου είναι χαρακτηριστική καρικατούρα του κάθε Έλληνα ή σχεδόν του κάθε Έλληνα πολίτη ο οποίος ενώ «τραγουδάει» και πάντα και παντού λέει τη γνώμη του χωρίς να τη ζητήσουνε δεν αναλαμβάνει να εκστομίσει τι γνωρίζει για το εν λόγω θέμα, όταν υφίσταται λόγος και δεν έχει το σθένος να αναλάβει ευθύνες για το κακό που συμβαίνει, γιατί αφενός δεν κοτάει και αφετέρου προτιμάει να συμπεριφερθεί σαν κότα!


24 σχόλια:

  1. χαχαχα τι να σου γράψω τώρα.
    Από μια αστεία αγαπημένη ταινία το πήγες σε κάτι τόοοσο σοβαρό. Η Γιαδικιάρογλου το πουλάκι μου ήταν κι ανήλικη. Στην ηλικία που δικαιολογούνται πολλά.Στην τρέλα που δεν θέλεις να πεις για μια αταξία,μια πλάκα,μια παραβατικότητα που δεν κοστίζει σ άλλους.
    Στην ενήλικη ζωή όμως...τα πράγματα αλλάζουν. Βέβαια στη χώρα μας όποτε κι αν μιλήσεις χρεώνεσαι την ταμπέλα του "ρουφιάνου".
    Πρέπει να τα συγκαλύπτεις όλα, να τα κουκουλώνεις, να είσαι καλός με όλους.
    Να είσαι αρεστός και αν βγει το κακό στην επιφάνεια τότε να κάνεις ΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ή ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ......όπως η Ζουμπουλία και να πέφτεις στο πάτωμα! Όπως λέμε "μακριά απ τον κ@@ο μας κι όπου θέλει ας είναι"!Γιατί να βρούμε μπελά,γιατί να ανακατευτούμε! Άσε να χουμε την ησυχία μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι εκεί είναι που μπερδεύεται η ιστορία: στη ρουφιανιά! (Οι Γερμανοί είναι φίλοι μας...και τετοια!). Δεν ξέρω τι είναι σωστό και τι λάθος, ωστόσο θεωρώ το ότι πολλές φορές δε μιλάμε δεν είναι μόνο από αδιαφορία ή διαφορετική ιδιοσυγκρασία (από τους Γερμανούς π.χ.), αλλά επειδή και για "εμάς" δε θέλουμε να μιλήσει κάποιος άλλος, αλλά βολευόμαστε που μας συγκαλύπτει ο κόσμος και έτσι κάνουμε όλοι τη δουλειά μας και είμαστε ευχαριστημένοι!

      Διαγραφή
  2. Όλα ανακατεμένα τα έχουμε στο μυαλό μας.

    Τι σχέση έχει "η προδοσία" μυστικών που αφορούν επαγγελματικά ή προσωπικά δεδομένα, με την ευθύνη να λες αυτός σκότωσε,έκλεψε,έτρεχε με 200, "δουλεύει όλο τον κόσμο",λέει ψέματα.
    Έτσι για χρόνια κρυβόταν η κακοποίηση γυναικών ή παιδιών...να μη βγει παραέξω το οικογενειακό μυστικό, και νααα τα μαυρισμένα μάτια.
    Να μη βγει παραέξω ο εκφοβισμός στο σχολείο... ευτυχώς που με τον Κανάκη έγινε μόδα και τώρα όλοι οι μαθητές θεωρούν τον εαυτό τους κακοποιημένο!
    Να μη βγει ότι κλέβει ο συνάδελφος, ο γνωστός, ο συγγενής...
    Να μη μιλήσουμε σ αυτόν που πετάει σκουπίδια στο δρόμο...
    Γενικώς να είναι όλα όμορφα, τακτοποιημένα και σκεπασμένα με το δαντελένιο σεμεδάκι της γιαγιάς...να βλέπουμε όλοι απ τις τρύπες τι γίνεται αλλά να βάζουμε από πάνω βάζο και να τα στολίζουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτο ειναι το θεωρητικο μοντελο Ευγενια μου! Οταν ομως καιγεσαι να ανοιξεις ενα μαγαζι π.χ. και αδεια δεν παιρνεις εαν δεν λαδωσεις, τοτε τι κανεις? Λαδωνεις? Συνεργεια στο εγκλημα! Να μη λαδωσεις και να ξεμπροστιασεις? Αδεια δεν θα παρεις ποτε!
      Να χτυπησεις ως καταστηματαρχης τα Καρτελ? Θα σου καψει η μαφια το μαγαζι! Να μη φακελωσεις τον γιατρο? Θα χασεις την υγεια σου...γιατι εκεινη την ωρα δε σκεφτεσαι το κρατος, αλλα προεχει το αισθημα αυτοσυντηρησης με τα δεδομενα της Ελλαδας!

      Στον απόηχο και στο φιναλε ολοι συζηταμε -καλη ωρα- τα τρωτα του σαθρου κρατους, οι περισσοτεροι απο τους οποιους συμβαλαμε λιγο η πολυ, μια φορα, αρκετες ή πολλες σε ολο αυτο που εχουμε!
      Και να το χαιρομαστε!

      Διαγραφή
    2. ΑΑΑΑ τώρα μιλάς για το ελληνικό πελατειακό κράτος. Φυσικά και θα το δώσω το φακελάκι αν πρόκειται για την υγεία μου ή για την δουλειά μου. Εκεί αν θέλει το κράτος να λειτουργήσει συγνώμη αλλά μπορεί.
      Σιγά μην περιμένει εμένα να "δώσω" τον γιατρό απ τον οποίο εξαρτάται η ζωή μου. Πιστεύεις ότι δεν μπορεί αν θέλει να τον πιάσει? Πιστεύεις ότι αν θέλει να πιάσει η αστυνομία τη μαφία που χτυπάει τα μαγαζιά δεν μπορεί? Εδώ έπιασαν τη γιατρό που έβγαλε όλους τους Ζακυνθινούς τυφλούς και της έδωσαν μετάθεση...Τι να σου κάνει ο τίμιος απ την Ζάκυνθο?Φυσικά και συμβάλαμε όλοι αλλά κι η αυτοκριτική και το αυτομαστίγωμα ως ένα σημείο.
      Δεν θα χρεωθούμε όλη την ευθύνη...
      Ας φροντίσουμε για τα καθημερινά τριγύρω μας και μετά ίσως βελτιωθούν και τ άλλα.

      Διαγραφή
    3. Ε αυτο ειναι το θεμα ρε Ευγενια μου!
      Μεχρι ποιο σημειο? Που σταματαει η ΔΙΚΗ ΜΟΥ
      η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ευθυνη και που ξεκιναει του αλλου,
      του κρατους, του παρακρατους?
      Και τι ειναι το κρατος? Η Διοικηση, η Αστυνομια,
      η Κυβερνηση, το Δημοσιο, ο Ιδιωτικος Τομεας, εγω,
      εσυ, αυτός, ο διπλα, ο γειτονας? ΠΟΙΟΣ?Ποιον να
      κατηγορησω? Ποιον να πυροβολησω? Ποιον να φτυσω?
      Απο ποιον να απαιτήσω? Ποιος μου τον κληροδοτησε?
      Ποιος τον εξελεξε? Γιατι δεν ξεριζωνεται?
      Πώς? Πότε? Με ποιον τρόπο?
      ????????????????????????????????????????????????????

      Διαγραφή
  3. Μου άρεσε το κείμενό σου Κωνσταντίνα, εύστοχος ο παραλληλισμός, συμφωνώ και με τα σχόλιά σου, ειδικά με την τελευταία παράγραφο. Πολλοί από μας συμβάλαμε και ακόμα συμβάλουμε σε αυτό που έχουμε με διάφορους τρόπους! Το λέω εδώ και πολύ καιρό τωρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτο ειναι το προβλημα Αντωνη!
      Και καλα λεμε! Τι κανουμε? Ή μαλλον
      σωστοτερα: Μπορουμε να κανουμε κατι?

      Διαγραφή
    2. Ο καθένας μπορεί να βάλει το λιθαράκι του, μικρό ή μεγάλο, με διάφορους τρόπους. Αρκεί να υπάρχει θέληση. Και θέληση δεν υπάρχει από τους περισσότερους γιατί το πρόβλημα είναι βαθύ: όταν δεν έχουμε εμπιστοσύνη στο κράτος, θα φερθούμε κι εμείς ανάλογα. Π.χ., γιατί να δηλώσει κάποιος όλα του τα εισοδήματα, γιατί να κόβει αποδείξεις σε όλα ο επαγγελματίας, όταν βλέπει ότι αυτά δεν θα πάνε όλα σε έργα που θα βελτιώσουν τη ζωή του, αλλά ένα μέρος θα καταλήξει σε τσέπες διάφορων πολιτικών και άλλων επιτήδειων (εργολάβοι κλπ.). Στη Γερμανία π.χ, πληρώνεις φόρους αλλά έχεις και την αίσθηση ότι το κράτος σε σέβεται, βλέπεις έργα σωστά, όχι μισοτελειωμένα και ακριβοπληρωμένα όπως εδώ. Αυτό είναι το βασικό μας πρόβλημα και δύσκολα θα λυθεί. Εγώ προσωπικά πάντως, είμαι αρκετά τυπικός απέναντι στο κράτος γιατί έτσι πιστεύω ότι είναι το σωστό, έτσι βάζω το μικρό λιθαράκι που μου αναλογεί, μπας και γίνει κάτι σ' αυτό το κράτος που κατά τ' άλλα είναι απ' το πιο όμορφα στον κόσμο!

      Διαγραφή
    3. Μπραβο σου εαν εισαι! Εγω δεν ειμαι εντελως και οσο θα πρεπε! Το προσπαθω όμως! Και ο λογος ειναι αυτο το πιθαρι των Δαναΐδων που περιγραφεις (τετρημενον οπως λενε, γεματο τρυπες και απατο...)!
      Τουλαχιστον δεν τους επιλεγω να με κυβερνουν, αλλα πάλι βγαινουν! Πώς γινεται αυτο θα μου εξηγησει καποιος?

      Διαγραφή
  4. Δεν ξέρω εαν μπορούμε να κάνουμε κάτι...Η αποποίηση των ευθυνών είναι στο πετσί μας ως έθνος!!! Μόνο εαν αλλάξουν όλα συθέμελα μπορούμε ν'αλλάξουμε και μεις!!!! Όταν θεωρουμε καθήκον μας να εξυπηρετούμε στο δημόσιο. όταν γιατρεύουμε ανιδιοτελώς και όταν αναλαμβάνομε την ευθύνη των πράξεων μας γενικότερα τότε μόνο θα φτιάξει η κατάσταση...άρα μιλάμε για ένα θαυμα!(??) Μεμονομένα βέβαια, ο καθένας μπορεί να κάνει κάτι, αλλά στο γενικό αλαλούμ χάνεται η δική του αβρότητα. Μακάρι να χτιζόταν ένα νέο, γερό και δίκαιο οικοδόμημα να στεγάσει την κοινωνία αλλά φοβάμαι ότι χρειάζονται δραστικές λύσεις και γκρεμίσματα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τις ευχες Κατερινακι μου δε νομιζω οτι παμε μπροστα!
      Εγω πιστευω στη δυναμη της μοναδας! Εαν ο καθενας κανει τη δουλεια του σωστα, εαν κοιταζει το κομματι της κοινωνιας που του αναλογει, εαν ειναι σωστος και προσπαθει να βελτιωσει τουλάχιστον τους απόγονους που φερνει στη ζωή θα αρχισει ο κοσμος να ανακατασκευαζεται χτυπημενος στο σφυρι και στο αμονι που λεει και ο ποιητης!
      Και μιας και το φερε η κουβεντα ας τους ακουσουμε επιτελους κι αυτους τι λενε! Ας ξεστραβωθουμε λιγακι να διαβασουμε τι λενε και ποσο σοφα μιλανε!
      Με τεχνοκρατια μονο και ψηφιακες επαναστασεις δεν παει αυτος ο κοσμος μπροστα! Τις θελω, αλλά οχι μονες!
      Η Ανθρωπιστικη Παιδεια παραγκωνιζεται και μαλλον οχι εσκεμμενα! Τα προβατα για να διοικηθουν θελουν εναν ποιμεναρχη! Και ξερεις καλα πως δεν ειμαι λατρης της θεωριας συνωμοσιας ετσι?

      Διαγραφή
  5. Ναι, και γω πιστεύω πάρα πολύ στην δύναμη της μονάδας! Ίσως δεν φτάνει όμως. Είναι αυτό που είπες σε κάποιο σχόλειο πιο πάνω. Έαν καίγεσαι για κάτι που εμπλέκει το σύστημα, δυστυχώς πας με τα νερά του για να κάνεις την δουλειά σου!! Και τις φορές που χρησιμοποίησα την ευγένεια και την ακλώνητη υπομονή μου, πάλι σε αδιέξοδο βρέθηκα!! Όσο για την κλασσική παιδεία που όλοι θα έπρεπε να έχουμε ή την δια βίου παιδεία, είναι μία άλλη και μακρά κουβέντα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν ολίγοις είναι αυτο που λεμε "θελω να αγιασω αλλα δεν μπορώ" ή "και να θες να εισαι σωστός σε τρώει το σύστημα"... Μένουμε σε αυτό ή το προσπαθούμε οσο παει και δεν αφήνουμε να μας αφομοιώσει το σύστημα μεχρι να αφομοιωθει εκεινο προς εμας? Ειναι εφικτο ομως αυτο?

      Διαγραφή
  6. Όντως αυτή η σκηνή αποτελεί μικρογραφία, τουλάχιστον, της κοινωνίας μας! Τώρα για το αν γίνεται να αναστρέψουμε την κατάσταση? Η απάντηση είναι ΌΧΙ! 3000 χρόνια και ακόμα να ανέβουμε εκείνο το σκαλί παραπάνω,που θα μας ωθήσει να δούμε από μια άλλη οπτική γωνία την ζωή μας!Φτάνει να δει κανείς μια τραγωδία του Αριστοφάνη! Θα γελάσει, αλλά συνήθως δεν θα προβληματιστεί! Θα θαυμάσει και θα κοκορευτεί για την κληρονομιά του, αλλά δεν θα νιώσει αμήχανα που θα εντοπίσει τόσες ομοιότητες μεταξύ του ανθρώπου π.Χ με του σήμερα! Είμαι πεπεισμένος ,πλέον,ότι δεν θα αλλάξει τίποτα! Πάντα θα υπάρχει ο καλός άνθρωπος και ο κακός, ο πρόθυμος και ο απρόθυμος, ο σοφός και ο ημιμαθής, το πρόβατο και ο αντισυμβατικός, ο υπεύθυνος και ο ανεύθυνος, ο ήρωας και ο προδότης! Το μόνο που μένει είναι να κάνει ότι μπορεί από την θέση του, όπως λέτε, τουλάχιστον για να ευημερήσει το περιβάλλον του, χωρίς να λειτουργεί ,βέβαια, εις βάρος άλλου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σου απαντησω με μια δικη μου παλια ιστορία:
      Κάποτε ένας υποψήφιος δήμαρχος στη μικρή μου πόλη επέμεινε να με πάρει στο ψηφοδέλτιο του! Όταν του ειπα πως δε δεχομαι γιατι φοβαμαι πως δεν θα μπορεσω να ειμαι ενταξει στις υποχρεωσεις μου με αγριοκοιταξε (προφανως δεν καταλαβαινε τι υποχρεωσεις εχω εγω, ισως δε, δεν καταλαβαινε επισης "γιατι θα επρεπε να ειμαι ενταξει σε αυτες!").
      Στον δε βομβαρδισμο ερωτησεων μου για πρακτικα καθημερινα προβληματα του τοπου (σχετικα με το τι θα εκανε ΟΧΙ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ) αφενος δεν μπορεσε να μου απαντησει συγκεκριμενα, αφετερου χαρακτηρισε τις ιδεες μου ΝΟΣΗΡΕΣ για την ηλικια μου και μου ειπε πως δεν επιτρεπεται ενα μυαλο κοπελας στην ηλικια μου να ειναι τοσο απαισιοδοξη!!!!

      Φυσικα, Κυριακο Sam, όπως καταλαβαινεις, αντι για απαντηση τον παρεπεμψα στο ΛΕΞΙΚΟ ωστε να ξεδιαλυνει δυο βασικες εννοιες τις οποιες ειχε προφανως συγχυσει:

      Την Νοσηροτητα και τον Ρεαλισμο!!!

      Ναι, ως νεα γενιά πρέπει να είσαι φέρελπις! Ως πολιτης αυτής της χώρας όμως δεν παύει να είσαι ρεαλιστής!
      Εγω ξερω πως η ελπίδα πεθαίνει τελευταία...αλλά πεθαίνει η ρουφιάνα ...πολλές φορες!

      Διαγραφή
    2. Να φανταστώ μετά από αυτή την συζήτηση, όχι μόνο δεν μπήκατε στο ψηφοδέλτιο του υποψηφίου δημάρχου, αλλά ούτε σταυρό δεν απέσπασε από εσάς! Εντάξει, εννοείται ότι ο ορισμός ενός δημάρχου αρχίζει και σταμάτα στον Γκλέτσο!

      Ένας πολίτης,όπως είπατε, δεν παύει να είναι ρεαλιστής και έτσι οφείλει να είναι! Από την άλλη όμως θα ήταν καλό αυτή η αμφισβήτηση και η απαισιοδοξία να μην οδηγήσει στην μιζέρια! Ένα κύριο γνώρισμα του Έλληνα που παραλείψατε να προσθέσεται στο κείμενό σας! Ένα χαρακτηριστικό που κρατάει χρόνια πίσω τον άνθρωπο και που τον αποτρέπει από το να ρισκάρει και να διεκδικεί!
      "Φτάσε εκεί που δεν μπορείς" είπε ο ποιητής
      Τυχαίος ο ενικός αριθμός; ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ!

      Διαγραφή
    3. Τον μονο σταυρό που φανταζομαι σε αυτον μετα απο οσα μου ειπε (γιατι μου ειπε κι αλλα νοστιμα!) ειναι αυτος στον οποιο εβαλαν τον Ιησου! Κοντολογις και χωρις υπερβολες ημουνα ενα βημα πριν το "Αρον αρον σταυρωσον αυτον!"

      Οσο για το χαρακτηριστικο που λες οντως μου ξεφυγε (αυτο μου αρεσει, που με συμπληρωνετε)...αλλα νομιζω πως παλι ειναι μπερδεμα εννοιων: άλλο μιζερια και άλλο οικονομια, άλλο ο ανοιχτοχερης και άλλο ο σπαταλος... βεβαια φανταζομαι οτι τη μιζερια την αναφερεις ως γενικοτερο χαρακτηριστικο και οχι μονο στην οικονομια...

      Διαγραφή
  7. Καπου γραφεις οτι αν καθενας κανει αυτο που του αναλογει, τα πραγματα θα πανε καλυτερα.
    Παω και λιγο παραπερα και λεω: αν σεβεσαι τον διπλανο σου, πας με τη σειρα σου και τα προσοντα σου, δεν καταναλωνεις σαν μουρλος, δεν βρωμιζεις τον τοπο και αν χρειαστει συμμετεχεις στον καθαρισμο του,.......ισως τοτε κατι θα αλλαξει
    Ωχ, αδερφε, τι σε κοφτει εσενα και τα παρομοια ειδαμε που μας βγαλανε.
    Σε φιλω,Δεσποινα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το προβλημα ξερεις ποιο ειναι Δεσποινακι?
      Αυτο το "ΑΝ"....

      Αν οι μπαμιες ηταν κρουασαν...
      ...που λεει και το ασμα!

      Διαγραφή
  8. Δες....εγω θα διαφωνησω με την αποψη πως οι περισσοτεροι ειμαστε Γιαδικιαρογλου. Πιστευω πως το συνολο ξερει καλα πιο ειναι το σωστο και θελει να το εφαρμοσει. Αυτο, διοτι ενω μπορει καποια στιγμη να εκμεταλευτεις αυτο το χαος και να κανεις ευκολα και απλα τη δουλεια σου εις βαρος αλλων, ειναι σιγουρο οτι τις περισσοτερες φορες εισαι στη θεση εκεινου που αλλοι κανουν εις βαρος σου τη δικη τους δουλεια. Ολα ξεκινουν απο την κεφαλη. Το κρατος. Αν η οταν το κρατος αποφασισει να τηρει τους νομους που ψηφιζει και να εχει συνεπεια και συνεχεια, πιστευω οι πολιτες θα ακολουθησουν. Πεντε δεκα συντεχνιες ομως εξακολουθουν να εχουν δυναμη και επιρροη, και διατηρουν τα προνομια τους με νυχια και με δοντια. Ποσες φορες εχει τυχει να θες να κανεις το σωστο, με σωστο η νομιμο τροπο, και να βλεπεις τα "δεξια" κι "αριστερα" γρηγοροσημα να σε προσπερνουν. Ε νοιωθεις λιγο μ@λ@κ@ς! Μια σταγονα πετρελαιο μπορει να μολυνει τονους νερου. Μια σταγονα νερο δεν κανει διαφορα αν πεσει μεσα σε πετρελαιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοιτάω λοιπόν....(Ανωνυμε)...

      και βλεπω! Γιατι οι περισσοτεροι κοιταζουν μα δε βλεπουνε ή καλυτερα δε βλεπουνε πισω απο αυτο που κοιταζουνε! Γιατι εαν το εκαναν αυτο ο κοσμος μας
      θα ταν αλλιως!
      Εαν εβλεπαν πως αυτο που του πλασαρουν ως πραγματικο
      ειναι απλα πλαστο, εαν εβλεπαν πως αυτο που ισχυριζονται οτι κανουν ή οτι ΘΑ κανουν ειναι απλα υποσχεση που δεν θα εκπληρωθει και οχι δεσμευση τοτε η ΚΕΦΑΛΗ θα ητανε αλλιως!

      Εγω ομως θα σου θυμισω τον Γάμο α λα ελληνικά όπου παραφρασμενα αντιλαμβανομαστε πως την κεφαλη την φερνει βολτα ο λαιμος! Κι αν ο λαιμος δεν θελει, το
      κεφαλι δεν κανει κουμαντο!
      Εαν δεν σου αρεσει η κεφαλη του κρατους ΚΑΡΑΤΟΜΗΣΕ το
      ανυπερθετως!

      Διαγραφή
  9. Θυμηθείτε και τον "Βεβαίως-Βεβαίως" που απέλυσε τον καθηγητή Παπαμιχαήλ που ετόλμησε να χτυπήσει την μαθήτρια Βουγιουκλάκη, του ιδιωτικού (τα παίρνω απο τον μπαμπά) σχολείου....Έτσι και στην Ελλαδίτσα, το χρήμα, οι κομπίνες και "τα παίρνω" πίσω από την κλειστή πόρτα, είναι σε καθημερινή βάση...και η Γιαδικιάρογλου (κοινωνία) δεν ξέρει, δεν είδε, δεν απαντά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο δια ταυτα! Πού καταληγουμε;
      Δεν μπορουμε να κανουμε τιποτε
      για αυτο;(τη γιαδικιαρογλιτιδα....)

      Διαγραφή