Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2014

Αστοχία


Έκανα μαθήματα ιστιοπλοΐας για να μπορώ να καταλαβαίνω τους στίχους του Καββαδία…

Πήγα στον προσκοπισμό με σκοπό να μάθω να στήνω σωστά τη σκηνή στο κάμπινγκ και τα ανεμοδαρμένα μου στους εγκρεμνούς σχέδια…

Ξεκίνησα χορό ώστε να μπορώ να συντονίζω το χρόνο μου και να οριοθετώ τον χώρο μου ανάμεσα σε άλλους ώστε να την κάνω με ελαφρά πηδηματάκια…

Γράφτηκα στη σχολή καταδύσεων με απώτερο στόχο να αποβάλω τη φοβία μου, όταν τσαλαβουτάω στα δύσκολα…

Πήγα στο βουνό για σκι ώστε να γλιστράω ανάμεσα στα εμπόδια της ζωής με slalom κινήσεις και να τα παρακάμπτω έστω και ξώφαλτσα…

Προπονήθηκα στην ορειβασία για να τσαλαπατάω τις δυσκολίες, όταν γίνονται βουνό…

Έμαθα να παίζω τένις για να μπορώ να αντικρούω αυτομάτως και δίχως πολλή σκέψη τα αληθοφανή, αλλά μάλλον σαθρά επιχειρήματα των άλλων…

Υπήρξα αθλήτρια ενόργανης, γιατί η ζωή χρειάζεται σάλτα για να επιβιώσεις και να αποφύγεις το salto mortale

Έπαιζα πολλά χρόνια μπάσκετ για να σκοράρω στο καλάθι τρίποντα και να ταπώνω όσους μου τη βγαίνουν μονίμως με έπαρση…

 Και λιώνω τα αθλητικά μου παπούτσια στο τρέξιμο για να το βάζω στα πόδια, όταν με κυνηγούν οι τύψεις….

Τελικά... από τους αρχικούς σκοπούς μου τίποτα δεν πέτυχα! Το μόνο που κατάφερα ήτανε να με φωνάζουν «Θεοπούλα»!  :) :) :) 



27 σχόλια:

  1. . Καλημέρα .. δεσποινίδα κι Εύστοχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εξυπνο ...ωραίοι οι παραλληλισμοί...αλλά απαισιόδοξο.

    Άστα αυτά κοπελιά. Όλα τα έκανες γιατί σ άρεσαν ( κάποια ακόμα σου αρέσουν να υποθέσω ) γιατί περνούσες καλά, γέμιζαν την ζωή σου,
    σ έκαναν να γελάς, να νιώθεις υγιείς,να βγάζεις την περίσσια ενέργεια, να γνωρίζεις καινούργιους ανθρώπους,να να να!!!!
    Η Θεοπούλα γι αυτό τα έκανε ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντε καλε!! Πρωι πρωι! Και καλο μηνα παρεμπιπτοντως!!!
      Μια χαρα αισιοδοξο ειναι! Ισως μου πεσε λιγουλακι παραπανω σαρκασμος!!! Κ ποιος δεν παιρνει τιποτα ακομα κι απο τις αρνητικες εμπειριες;;; Σιγουρα κατι παιρνει! Ειναι αυτο που λεμε (στη διδασκαλια) οτι υπαρχει στοχος κ σκοπος! Δε γινεται να μαθαινεις μπασκετ κ να πιστευεις πως μονος στοχος ειναι τα καλαθια Ευγενια! Σε παραπεμπω στο κειμενο που εγραψα στο fb του ΛΕΘ για τη σκηνη (πισω απο τη σκηνη)...

      Διαγραφή
    2. Από όλα μαθαίνεις σίγουρα.
      Να συνεργάζεσαι, να πειθαρχείς, να συγκεντρώνεσαι,και πολλά πολλά ακόμα. Γι αυτό κι όλα τα παιδάκια τα τρέχουν σαν τρελοί οι γονείς από τη μία δραστηριότητα στην άλλη.
      Στο καράτε μαθαίνει αυτό, στο μπαλέτο το άλλο, στο σκάκι εκείνο...
      Αν δεν περνάς καλά όμως και δεν γεμίζει η ψυχούλα σου
      ( άσχετα με τα οφέλη ) πουθενά δεν μένεις για καιρό.

      Μ αρέσει που πάντα γράφεις τ όνομά μου όταν μου απαντάς...τι περίεργο...Σιγά μη γυρνάω τώρα και στις πίσω σελίδες...
      Σε λίγο θα μας εξετάσεις και στα προηγούμενα :P
      Τα φιλιά μου, καλό μήνα να έχουμε και πάντα έτσι δραστήρια Κωνσταντίνα μου!!!

      Διαγραφή
    3. Χαχα!! Βγάλε μια κολλα χαρτι να γελασουμε τωρα! Μετα τη Δανάη εχεις σειρα!!! Χαχα! Αλλα κ να μη σου βαλω ξερω οτι στις επαναληψεις εισαι μανουλα!!!
      Τα παιδια νεβαια τα τραβολογαμε κ τα σωαρναμε σε ολα αυτα για να ανακαλυψουμε και τις κλισεις τους! Απο κει κ περα ειναι κ στην αντιληψη του καθενος τι θα παρει απο αυτο που κανει εστω κ ενδομυχα-ασυνειδητα...

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα!Μερικές φορές νομίζουμε ότι οι εμπειρίες μας,όλα αυτά που γίναν βίωμά μας ,έγιναν για το τίποτα.Κατά την ταπεινή μου άποψη τίποτα δεν πάει χαμένο.Απλά είτε δεν ψάχνουμε βαθιά μέσα στο μυαλό,στην ψυχή και στην καρδιά μας να βρούμε τι μάθαμε από όλο αυτό που ζήσαμε,άρα το εμποδίζουμε να γίνει επίγνωση και συνείδησή μας είτε δεν έχει φτάσει ακόμα η στιγμή αυτό το μάθημα-παιχνίδι να γίνει δάσκαλος και οδηγός μας...
    Υ.Γ.Εσύ φυσικά ξέρεις καλύτερα μα,θαρρώ,πέτυχες πολλούς από τους αρχικούς σου σκοπούς.
    Υ.Γ.2Γιατί"Θεοπούλα"?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεκιναω ως αναποδη απο το ΥΓ2: η Ευγενια μου το προσηψε (απο το Παρα 5 αφορμωμενη)

      ....στα ειτε ξεχασες το: ...ειτε μειναμε στη θεωρια κ δεν μπορουμε/θελουμε να την κανουμε πραξη!!!

      Διαγραφή
  4. Πολύ καλό! Πάρα πολύ καλό! Θα αφήσω τον ποιητή να απαντήσει:
    ...
    How dull it is to pause, to make an end,
    To rust unburnish'd, not to shine in use!
    ...
    Κάτι ήξερε η Θεοπούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχο φάτσα!!!!
    ....και όλα αυτά...για να μη πονέσεις???να μη πέσεις????να μη τα δεις βουνό???να θωρακίσεις άμυνες???
    εσένα δεν σου χρειαζόταν τίποτα από τα παραπάνω και ξέρεις γιατί??? επειδή κάποιοι είναι ανεπίδεκτοι μαθήσεως σε ζωής μαθήματα.....έτσι και εσύ ....έτσι και εγώ....και πολλοί άλλοι...είμαστε πολλοί όμως...μέχρι και club κάνουμε!!!!!χαχαχαχα!!!!!
    Δεν είναι ο προορισμός Κωνσταντίνα μου ο στόχος και ο σκοπός αλλά το ταξίδι.......
    Καλό Μήνα σε όλους!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι καλά ελένη*!
      Καλό το ταξίδι, αλλά πολύ μακρυυυυυυ ρε πουλακι μου αυτο το ταξιδι. Τουλαχιστον ο Οδυσσεας ειδε και τον καπνο πανω απο το σπιτι του εγω ουτε καπνο στην ταρατσα! :Ρ

      Διαγραφή
  6. Swsta....ki egw gia tin Agglia xekinhsa prin apo efta xronia kai brethika stin.....Polonia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω για Καναδά ηξερα! Αγγλία μΕ λες τωρα?

      https://www.youtube.com/watch?v=o4326RVQSQ8

      Διαγραφή
    2. h douleia htan stin Agglia....stin Polwnia vrethika...o Kanadas einai aplws oneiro........

      Διαγραφή
    3. ε τιποτα δεν τελειωσε ακομη! μην απογοητευεσαι! Ο Καναδας
      από οσο ξερω εκει ειναι ακομα...

      Διαγραφή
    4. Sigoura.....o Kanadas ekei einai..alla egw isws katalhxw allou telika....fusika akomh xreiazetai upomonh kai xronos....

      Διαγραφή
    5. Σωστα! Αλλωστε, μικρος εισαι ακομα!

      Διαγραφή
    6. E nai ti twra.......siga mhn mas phran kai ta xronia......

      Διαγραφή
  7. Έζησα σε κοινόβια για να μάθω να εκτιμώ περισσότερο τα 5άστερα ξενοδοχεία!!! Λούστηκα με λάστιχο στην αυλή ενός νηπιαγωγείου στη Σικελία για να μάθω να εκτιμώ έστω και το ένα μπουρνούζι στο δίκλινο του 5άστερου ξενοδοχείου!!
    Θεοπούλα μη σκιάζεσαι δεν είσαι μόνη σου!!! Υπάρχουν πολλές Θεοπούλες τριγύρω σου. Να μαζευτούμε να κάνουμε θραύση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ....και συγκατοίκησες με αλλους για να μαθεις να εχτιμας τη διπλανη σου στο λεωφορειο! Ελα πες το! Το ξεχασες!

      ΥΓ: δλδ θα παμε Παρίσι???????????

      (Η Ιμπιζα με αφηνει αδιαφορη!!)

      αχαχαχα

      Διαγραφή
  8. Υπερβολές...
    Αν δεν είναι χιούμορ, διακρίνω μία κρίση χαμηλής αυτοεκτίμησης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εσύ ειδικα μη μιλας! Ουτε καν το βουνό ανέβηκα! Την αλλη φορα θα σε κατεβασω απο τα Ιμαλάια!!!

      :Ρ :Ρ :Ρ

      Διαγραφή
  9. Κατι άκουσα για Παρίσι....19 φεύγω...εισαι???επιστροφή στις 22...ελα να μου κανεις παρέα....είναι κ αυτο ένα ταξίδι ακομα που δεν ξέρεις που θα σε βγάλει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε βεβαια! 19-22! Εμεις κυρια μου δουλευουμε! Αλλα ετσι ειναι: οπου εμεις δουλευουμε εσεις (για δουλεια κατα τ αλλα) ταξιδευετε στα Παρισια! Μια βδομαδα μετα δε μετατιθεται που χουμε κ τετραημερο να βολευτουμε ολοι;;;;;

      Διαγραφή
  10. Λιγα πραγμτακιαα :P Μια χαρα τα καταφερατε...αλλωστε..στοχος δεν ειναι ο προορισμος αλλα το ταξιδι...κ τετοια δεν σας ελλειψαν..οποτε ακομα κ αν δεν πετυχατε τον στοχο σας(που αμφιβαλλω πολυ) κερδισατε πολλα περισσοτερα που θα σας συνοδευουν για παντααα <3
    ΥΓ: Μου λειψατεεε :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημενο μου παιδι, πώς φαινεται οτι εισαι παιδι μου;;;
      Τετοια σας μαθαινα για να μου βγαζετε γλωσσα;
      Αρα, και δι' υμας ισχυει το αυτο!!!!
      Υποσχεθηκες πως απο φετος θα σαι στη Σαλονικη, αλλα μαλλον ειχες ευχηθει να ειναι μακρυς ο δρομος (ο μεταξυ μας!!! Οχι άλλο καρβουνο!!! Αχαχαχα).....
      Γλυκο μου κοριτσι....

      Διαγραφή